ZBI脫RKA NA SPRZ臉T

2

Kawaii 馃惞


 
 O matko! Zupe艂nym przypadkiem w saloniku prasowym wpad艂 mi w 艂apki egzemplarz, reaktywowanego ostatnio magazynu Kawaii!
Przyznam szczerze, 偶e jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Co prawda poprzednio Kawaii mia艂am  okazj臋 przegl膮da膰 jakie艣... (o kurde jaka ja stara jestem!) ...15 lat temu! Ale mam wra偶enie, 偶e wtedy czasopismo to by艂o adresowane do du偶o m艂odszej grupy odbiorc贸w. Nie wyobra偶am sobie by w 贸wczesnej ods艂onie by艂a szansa na pojawienie si臋 cho膰by wzmianki o Tokyo Ghoul! Ale mo偶e tylko tak to zapami臋ta艂am? Z reszt膮 nie powinnam si臋 wypowiada膰, gdy偶 w tamtych czasach zwi膮zana by艂a z CD-Action i nie odkry艂am wtedy jeszcze mojej mi艂o艣ci do Japonii, anime, mangi czy jRPG. Teraz po latach pewnie bym si臋 zaczytywa艂a starymi numerami Kawaii. Jak si臋 jednak okazuje nic straconego. Przepad艂 mi ju偶 niestety pierwszy numer! Je艣li kto艣 jako艣 ma dwa, albo mo偶e odsprzeda膰 w stanie n-mint, to ja bardzo prosz臋. Bardzo...
Czasopismo jest teraz mo偶na by rzec w fazie beta test贸w. Od ich jednak zale偶y by膰 albo nie by膰. Szkoda, bo pierwsze co zrobi艂am po przekartkowaniu magazynu, to poszuka艂am info o subskrypcji zwanej prenumerat膮. Ale nie mam jeszcze. Szkoda...
  Koledzy prosili r贸wnie偶 o gar艣膰 konstruktywnych uwag. Oczywi艣cie nie powiem Wam co gdzie ma by膰 i jak ma wygl膮da膰. Moja wizja zapewne nie przystaje, do 偶adnej innej. Poza tym, to wy tworzycie kontent i jestem zwolenniczk膮 tego aby nie ogranicza膰 tw贸rc贸w naszymi oczekiwaniami. Moje uwagi natomiast s膮 takie. Przy recenzjach, dajcie jaki艣 znaczek Uwaga spojler! np. taki:
 Hehehe, ekhm... Taaak. Mo偶na pisa膰 recenzje nie zdradzaj膮c nic lub nic szczeg贸lnego z fabu艂y. Sama takie pisz臋. Je艣li jaki艣 tekst jest analiz膮 Anime, to te偶 by wypada艂o oznaczy膰. Kurde, jeste艣cie super specjalistami w bran偶y nie musz臋 Wam tego t艂umaczy膰.
Poza tym doda艂abym/utrzyma艂a stron臋 wi臋cej o japo艅skich grach na konsole/pc (te偶 retro). Stron臋 o historii Japonii, stron臋 o kulturze (literatura, malarstwo, teatr etc.) i stron臋 o muzyce wsp贸艂czesnej. Idealnie by by艂o gdyby wys艂a膰 cz艂owieka od Was do Japonii, kt贸ry pisa艂 by recki o bie偶膮cych wydarzeniach i uzupe艂nia艂 je dodatkowo materia艂ami video na waszym kanale YT.  No i prosz臋, jednak wbrew woli, przemycam swoj膮 wizj臋 czasopisma... Ech..
To tyle. Reszta wydaje mi si臋 jak najbardziej ok. Chce mi si臋 czyta膰 Kawaii od deski do deski. Mam nadziej臋, 偶e to dobra rekomendacja? Czekam z niecierpliwo艣ci膮 na pierwszy (kt贸rego nie mam) jak i na kolejne numery!

2 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

Pierwszy idzie poczt膮 :) MAsz na Miko艂ajki ;p

Magdalena Motylek

Dzi臋ki!

Prze艣lij komentarz