ZBIÓRKA NA SPRZĘT

2

Zostałam konsultantką Avon! 💎

 
 Stało się! Już po raz drugi zostałam konsultantką Avon! Czy to nie jest niesamowite? lol
Byłam już raz konsultantką w zamierzchłych czasach, ale ze względu na różne, życiowe zawirowania nigdy tego marzenia nie spełniłam do końca. Teraz chyba nadszedł ten czas aby spróbować od nowa! Naprawdę, nie mogę się doczekać jak to wszystko się poukłada, ale jestem dobrej myśli.
Już za kilka dni pojawi się nowy, Świąteczny Katalog, który z prawdziwą przyjemnością, wraz z miłym upominkiem prześlę do moich czytelniczek. Wiele specjalnych ofert już za 4 dni!
 Dla Panów również mam ofertę:

 


Gwiazdka już tuż tuż, a Ty znowu nie wiesz co kupić JEJ na prezent?

Żona, dziewczyna, koleżanka z pracy, mama, siostra...dla każdej z nich dobiorę idealny prezent, zapakuję, a Ty unikniesz niepotrzebnego stresu:-)

Napisz ile ONA ma lat i jaką kwotę chcesz przeznaczyć - ja zajmę się resztą.



   Trzymajcie za mnie kciuki, zobaczymy jak mi pójdzie. Liczę na dobrą zabawę. Z drugiej strony, myślę o tym jak można rozwijać się w tym biznesie. Kiedyś chodziło mi po głowie zrobienie czegoś większego, być może się to uda teraz? Zobaczymy, na pewno nie zamierzam szaleć. Spokojnie, powoli krok po kroku. W pierwszej kolejności będę dążyła do otworzenia sklepu internetowego. W kolejnym, myślę o jakiejś lokalnej inicjatywie. Może salonik kosmetyczny wraz z butikiem? Fajnie by było :D  

2 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

Do garów babo ;p

Magdalena Motylek

Powiedziała co wiedziała...

Prześlij komentarz