ZBI脫RKA NA SPRZ臉T

1

DIR EN GREY (Uwaga 21+) 馃敒

Zdaje si臋 偶e m贸j blog staje si臋 powoli mocno monotematyczny. Ale c贸偶 ja poradz臋, kiedy ju偶 mam si膮艣膰 do napisania czego艣 innego, to zawsze temat Nintendo wychodzi na wierzch. Do dzisiejszego wpisu sk艂oni艂 mnie przyd艂ugi poranny monolog Elfo odno艣nie artyku艂u z jakiego艣 popularnego portalu a grach i konsolach. Ale zanim do tego przejdziemy, bo szlag mnie trafi艂 niema艂y, to troszk臋 innych rzeczy porusz臋, bo tak.
  Dotar艂 do mnie wreszcie pierwszy numer reaktywowanego Kawaii, i musz臋 przyzna膰, 偶e jest 艣wietny! W艂a艣nie s艂ucham zaprezentowanego tam zespo艂u "DIR EN GREY". Uwa偶am, 偶e to naprawd臋 dobry kawa艂ek muzy. Godny polecenia, cho膰 musz臋 si臋 jeszcze troch臋 os艂ucha膰, to jak na razie rewelka, kt贸ra l膮duje u mnie w zak艂adce z muzyk膮. Z reszt膮 co tu du偶o m贸wi膰, pos艂uchajcie!

UWAGA FILM 21+ ! NIE ZALECA SI臉 OGL膭DA膯 PRZED, W TRAKCIE ANI ZARAZ PO JEDZENIU! TYLKO DLA LUDZI O SILNEJ PSYCHICE! 



Dla tych, kt贸rzy nie dali rady, proponuj臋 poni偶szy film.


  Kurcze zawsze mi si臋 takie smaczki trafiaj膮 przed albo po Halloween. Nigdy w trakcie, by m贸c zrobi膰 sobie fajny klimat. Allle, co mi tam. W sumie mam 艣wiadomo艣膰 kiczowato艣ci tych teledysk贸w, ale popkultura jest kiczowata wi臋c nie zamierzam si臋 tym jako艣 nadzwyczajnie przejmowa膰. Mam ju偶 dawno za sob膮 aspirowanie do rangi koneserki sztuki wy偶szej lub offowej. Pies to ogryz艂, Lubi臋 to co mi si臋 podoba, w ten spos贸b okre艣lam sam膮 siebie uzewn臋trzniaj膮c jak najbardziej realistyczny obraz mojej osobowo艣ci. Nie m臋cz臋 si臋 przy tym i z wiekiem coraz bardziej zaczynam siebie rozumie膰, cieszy膰 si臋 swoimi zainteresowaniami oraz po艣wi臋ca膰 si臋 im w nale偶nym stopniu, czerpi膮c z tego niewyobra偶alne pok艂ady rado艣ci, spe艂nienia i samozadowolenia. Dzi臋ki temu mam te偶 g艂臋boko w dupie co my艣l膮 o mnie inni. Mam 艣wiadomo艣膰, 偶e jestem t膮 osob膮, kt贸ra czerpie z 偶ycia to co chce i ile chce. Nie staj臋 si臋 przy tym kolejnym nudnym doros艂ym cz艂owiekiem m贸wi膮cym tylko o pracy, rodzinie, religii i polityce, co jak widz臋 jest g艂贸wnym sensem 偶ycia ludzi naoko艂o mnie. Mam te偶 艣wiadomo艣膰, 偶e takich jak ja jest wi臋cej, du偶o wi臋cej i chwa艂a im za to 馃榿
Oczywi艣cie obecny stan rzeczy zawdzi臋czam w du偶ej mierze Elfo, kt贸ra bardzo pomog艂a mi odkry膰 sam膮 siebie i pokaza艂a jak si臋 realizowa膰 w nieskr臋powany normami spo艂ecznymi spos贸b.
   No ale do艣膰 ju偶 tego pitolenia. Wyszed艂 mi ca艂kiem inny wpis ni偶 planowa艂am, wi臋c sprawa Nintendo, ze wst臋pu zostaje odroczona do nast臋pnego razu.
   Dzisiaj wybieramy si臋 do Ciotki A艣ki 馃榿 na robienie hybryd. Wi臋c powoli b臋d臋 ko艅czy膰, musz臋 si臋 jeszcze wyk膮pa膰 i wyszykowa膰. Dlatego na koniec troch臋 kulinarnie.
Ostatnio mam smaka na pseudo Japo艅skie 偶arcie. Zacz臋艂am tworzy膰 w艂asne potrawy i posi艂ki w oparciu o sk艂adniki kuchni Japo艅skiej. Dzi臋ki temu powsta艂o np. Jajko gotowane na twardo, ostudzone. Kroimy je na p贸艂, po czym uk艂adamy plasterek 艣wie偶ego og贸rka, plasterek 艂ososia i owijamy wodorostem. Na to k艂adziemy kwiatuszek z mango oraz ma艂y listek pietruszki. Dodajemy kropelk臋 z wasabi i ju偶 mo偶emy ca艂o艣膰 zanurzy膰 w sosie sojowym i zje艣膰.

Tutaj inny pomys艂 prostego dania.


 Mam niestety problem z dostaniem tofu, wi臋c chwilowo u偶ywam bia艂ego sera, kt贸ry niestety ma zbyt mocny i wyrazisty smak.

Na koniec jeszcze jedno. Mia艂am si臋 nie odzywa膰 ale widz臋, 偶e niekt贸rzy jeszcze tego nie rozumiej膮... Mamy za sob膮 obchody 艣wi臋ta Niepodleg艂o艣ci. By艂am z Fighterem na placu, brali艣my udzia艂 w Biegu Niepodleg艂o艣ci (ja w roli trenera 馃ぃ), chodzili艣my z flag膮. Chcia艂am tylko u艣wiadomi膰 ludzi膰, 偶e ca艂a heca z tymi marszami Niepodleg艂o艣ci, puszczaniem jednego marszu obok drugiego, zakazy, nakazy itp to wszystko jest ustawione. Robione jest to po to, by spu艣ci膰 troch臋 pary z narodu. By si臋 wykrzyczeli i wyszaleli. Dali upust negatywnym emocjom a nast臋pnie grzecznie wr贸cili do domk贸w spokojni przez kolejne p贸艂 roku. S艂u偶y to te偶 wy艂apani i odnotowaniu szczeg贸lnie agresywnych jednostek, ewentualnych przyw贸dc贸w i agitator贸w. Czyli wszystkich tych, kt贸rzy w razie pogorszenia sytuacji w kraju, byliby potencjalnym zagro偶eniem.

1 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

Ale uprasza si臋 o ogarni臋cie innych sfer 偶ycia ni偶 zainteresowania ;p

Prze艣lij komentarz