ZBI脫RKA NA SPRZ臉T

2

Sukces! 馃槣

   Min臋艂o par臋 dni a ja nie zamie艣ci艂am 偶adnego posta. Troszk臋 si臋 dzia艂o takich rzeczy codziennych, kt贸re nie s膮 warte opisywania a zarazem s膮 na tyle absorbuj膮ce, 偶e wieczorem nie mam ju偶 si艂y robi膰 czego艣 konstruktywnego. Troszk臋 gra艂am, troszk臋 ogl膮da艂am. Ogl膮dam teraz "Tokio Ghoul" niez艂a kreska, fajna fabu艂a. Aaa i w艂a艣nie ju偶 w kiosku czeka na mnie 1 egzemplarz Kawaii! To dzi臋ki mojemu kochanemu Elfo 馃挄
Co ciekawe moje wpisy o Nintendo przekona艂y najbli偶szych. Elfo i Fighter szczerz膮 z膮bki na nowe kieszonsolki ju偶 na gwiazdk臋 馃榿 I jak zwykle to im w udziale przypadn膮 wersje kolekcjonerskie, a ja zostan臋 z podstawow膮... Ech co za 偶ycie... Nie no 偶artuj臋, moja wersja strasznie pasuje mi kolorystycznie. Biel i pomara艅cz w tych odcieniach niesamowicie kojarz膮 mi si臋 moimi ulubionymi lodami Solero (RIP). Poza tym wygl膮da mega ekskluzywnie. Taka droga zabawka z wy偶szej p贸艂ki. hehehe
  Co艣 si臋 zapewne ruszy w weekend i zamieszcz臋 jaki艣 pe艂noprawny wpis! Chcia艂am tylko jeszcze podzi臋kowa膰 Wam, 偶e dobili艣my na FB do 60! Do艂膮czcie te偶 prosz臋 do obserwator贸w na bloggerze!

Na koniec tym razem link do filmu Mieczys艂awa Zelenta! Dla wszystkich pasjonat贸w programowania.


2 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

Tylko czy co do mnie masz pewno艣膰? A jednak Fighter spasuje to mo偶e wtedy ja ew zerkn臋? Bo boje sie teraz ju偶 bardziej zeby DWIE sie nie okaza艂y do le偶enia...?
Bo ja mowie ja jestem simsowym cz艂owiekiem kt贸ry nie ma dodatku z pogoda i super ch艂odzenia lapka :)

Magdalena Motylek

Ech...

Prze艣lij komentarz