ZBI脫RKA NA SPRZ臉T

0

Malowanie i tu i tam 馃帹



Musz臋 wam si臋 przyzna膰, 偶e jak doko艅cz臋 tylko malowanie figurek do Czas Ctulhu, (bo inaczej Elf urwie mi 艂eb), to ruszam z wielkim projektem, kt贸rego celem b臋dzie stworzenie makiety wraz z figurkami w tematyce Rise of the Lich Master! Ogl膮dam wi臋c sporo produkcji o makietach i dioramach. Trafi艂am wczoraj na kana艂 go艣cia, anglika. Cz艂owiek zaczyna m贸wi膰 a ja widz臋 jak by m贸wi艂 „Nie jeste艣 za Liverpoolem? Wpierdoli膰 ci?” s艂ucham uwa偶nie. Nie no facet m贸wi ewidentnie o tym jak w 3 godziny zrobi艂 Small Cottage House ze styropianu! :) Niesamowite wra偶enie. Swoj膮 drog膮 polecam kana艂, 艣wietny poradnik jak co robi膰 krok po kroku. No i prowadz膮cy bardzo sympatyczny, lol



Do mojej makiety wykorzystam wiele technik wykorzystywanych w dioramach. Realistyczna woda, elementy g贸r i ska艂. Teren, tu akurat b臋dzie spok贸j, bez elektrostatycznej trawy, do kt贸rej nie mam sprz臋tu. Ale i tak nie ma na niej miejsca w moim projekcie. Powinno wyj艣膰 ekstra. A je艣li tak b臋dzie, to postaram si臋 o wycen臋. Je艣li b臋dzie to mia艂o sens, to postanowione… Je艣li firma, w kt贸rej pracuj臋 upadnie, to zamierzam otworzy膰 sklep i pracowni臋 modelarsk膮. A co? Do odwa偶nych 艣wiat nale偶y!
B臋dzie mo偶na u mnie kupi膰 figurki wielu firm, sprz臋t do malowania oraz sprz臋t do dioram i makiet, farbki, rzeczy z HobbyZone i wiele innych. Do tego, my艣l臋 o stworzeniu jednego, dw贸ch stanowisk dla klient贸w, gdzie w spokoju b臋d膮 mogli przyj艣膰 i sobie pomalowa膰. Z g艂o艣nik贸w b臋dzie gra艂 Power Metal, Deep Progresive Underground House/Trance oraz Synthwave. 



Wn臋trze b臋dzie bardzo klimatyczne, pe艂ne banner贸w i stand贸w od producent贸w sprz臋tu i figurek. Przy膰mione 艣wiat艂a, zas艂oni臋te okna i ostre lampy na stanowiskach do malowania. Postaram si臋 stworzy膰 to miejsce takim, by by艂o naprawd臋 wyj膮tkowe. Szcz臋艣cie, 偶e znam si臋 na remontach i wyko艅czeni贸wce, wi臋c sporo koszt贸w odejdzie.
B臋d臋 malowa艂a figurki na zam贸wienie oraz przygotowywa艂a makiety i dioramy. Wszystko na moim super wypasionym stanowisku hehehe.
Nie mam jeszcze pomys艂u na fajn膮 nazw臋 i logo, jak kto艣 z was ma zdolno艣ci to chcia艂abym was prosi膰 o projekty logo i pomys艂y na nazw臋.

Dzisiaj wkurzy艂 mnie kurier GLS. Nie m贸g艂 podjecha膰 par臋 metr贸w dalej, by dostarczy膰 przesy艂k臋! 3 minuty drogi. Ale nie i koniec… Ech… Najgorsza firma kurierska razem z InPostem. Paczkomaty s膮 ok, ale kurierzy… Matko jedyna!

A my w domu akurat remont sobie robimy. 艂azienka, kuchnia i drzwi wewn臋trzne. Roboty jest wi臋cej ni偶 by si臋 zdawa艂o, p臋kni臋cie na suficie w kuchni daje si臋 we znaki, ale teraz powinno by膰 ok. Wype艂niacz do szczelin akrylowy, folia w p艂ynie, gips i farba ceramiczna. Licz臋 na to, 偶e wygra艂am. :D Elfo dzielnie walczy z fioletow膮 farb膮 w 艂azience. Pocieszam si臋 tym, 偶e b臋dzie 艂adnie :D 

Weekend jak zwykle mija za szybko, koszmarnie szybko. Z malowania figurek uda艂o mi si臋 "nadzia膰 na pal" wszystkich, pozosta艂ych kultyst贸w. Dzi臋ki temu zosta艂o mi tylko do pomalowania czerwona cz臋艣膰 stroju, zrobienie cieni i highlighty. Mam te偶 ma艂y sukces! Uda艂o mi si臋 zmy膰 podk艂ad z 6 figurek dzi臋ki zmywaczowi do akryli. Posz艂o g艂adko a figurki nie ucierpia艂y. Musia艂am to zrobi膰, gdy偶 by艂y to pierwsze figurki, kt贸re masowo pomaza艂am na czarno (podk艂ad) kiedy jeszcze nie mia艂am o tym poj臋cia. Dzi臋ki temu wiem te偶, 偶e nic nie stoi na przeszkodzie, by poprawi膰 figurki, na kt贸rych uczy艂am si臋 malowa膰. Ubolewam te偶 nad koszmarnie niskim poziomie polskiej sceny figurkowo makietowej. W sensie braku polskich film贸w, kana艂贸w, blog贸w. Wiem 偶e jest ca艂膮 masa doskona艂ych specjalist贸w. Przez to mam problem gdzie np mog臋 kupi膰 grub膮 p艂yt臋 z g艂adkiego (bez tych kuleczek) styropianu, nawet ci臋偶ko znale藕膰 nazw臋. Brak poradnik贸w gdzie co kupi膰. Chyba, 偶e ja nie trafi艂am, je艣li macie namiary, to bardzo prosz臋 podzielcie si臋.
Ch臋tnie popisa艂abym jeszcze troch臋, ale pora wraca膰 do remontu. Szczeg贸lnie, 偶e chcia艂abym jeszcze dzisiaj jak膮艣 figurk臋 pomalowa膰. 

0 komentarze:

Prze艣lij komentarz