ZBIÓRKA NA SPRZĘT

0

Sprzęt Modelarski


Zapoczątkowałam małą akcję, która ma dla odmiany pomóc troszkę mi w osiągnięciu wyższego poziomu w moim hobby. Proszę zapoznajcie się z tekstem zbiórki, który zamieszczam poniżej. Będę też dozgonnie wdzięczna Waszą za pomoc.

Witam wszystkich darczyńców bardzo serdecznie.
Nazywam się Magda a moim hobby jest modelarstwo.
Z góry pragnę zaznaczyć, że jeśli bardzo chcesz komuś pomóc i musisz wybrać komu, to na Pomagam.pl jest bardzo wiele zbiórek, dla zwierząt i dla dzieci, które mogą pomóc uratować komuś życie lub zdrowie. Nie zastanawiaj się, wrzuć swoje pieniądze dla nich! Ja bym tak zrobiła.
Jeśli jednak już komuś pomogłeś w potrzebie najwyższej wagi i chciałbyś wspomóc czyjąś pasję, to zapraszam Cię bardzo do rozważania pomocy dla mnie.

Jeśli jesteś artystą, jeśli tworzysz, jeśli masz hobby to wiesz jakie jest to kosztowne. Większość niezbędnych mi rzeczy takich jak farbki czy pędzle, zapewniam sobie sama. Ale są pewne rzeczy, których nie jestem w stanie przeskoczyć. Chodzi mi o zakup dwóch sprzętów.
Pierwszy z nich to aerograf z kompresorem. Zakup takiego sprzętu to wydatek rzędu 500 zł. Powiecie Państwo, że są tańsze? Owszem, ale długo szukałam i rozmawiałam ze specjalistami, którzy zgodnie twierdzą, że do malowania figurek oraz do dioram i makiet, nie warto kupować taniego sprzętu. Po prostu nie ma to sensu, bo i tak finalnie trzeba będzie kupić ten droższy, precyzyjniejszy.




Drugim sprzętem jest Stół z gorącym drutem do cięcia styropianu. Tu nie ma innej opcji. Jest jeden model, który kosztuje 415 zł. I jest całkowicie niezbędny przy tworzeniu makiet i dioram.



Ale dlaczego nie jestem w stanie sama na to uzbierać? Pracuję i zarabiam pieniążki, mam jedno dziecko i 10 kotów, którymi się opiekuję. Nie dostaję żadnej pomocy od państwa, które uważa, że jestem dość bogata by sobie poradzić. Tak jest. Utrzymujemy się, a pieniędzy starcza nam od pierwszego do pierwszego. Praaaawie zawsze ;) Ale to tyle. Nie zostaje nic, co mogłabym odłożyć uwierzcie mi próbowałam. Zawsze jednak trafią się niespodziewane wydatki, takie jak wycieczka szkolna, zalana w plecaku książka, czy chory kot i wyprawa do weterynarza. Czasem zostanie mi 10, 20 zł akurat na dokupienie brakującej farbki czy pędzelka. Ot tyle. Aerograf i Stół są dla mnie nieosiągalnymi progami do osiągnięcia, dlatego zwracam się do Was o pomoc.
Jak sami widzicie całość zbiórki przeznaczona zostanie na zakup tego sprzętu a nawet troszkę braknie na pokrycie kosztów wysyłki. Nie przejem tego, nie przepiję, ale zrealizuję swoje marzenia, swoją pasję...

Z góry pragnę podziękować wszystkim pomagającym, marzycielom, artystom, twórcom i hobbystom. Ludziom z pasją i tym którzy chcą wspierać takie osoby jak ja! Dzięki Wam będę mogła rozwinąć skrzydła i wznieść się na zupełnie nowy poziom. Bardzo, bardzo będę wdzięczna wszystkim hojnym darczyńcom za zrozumienie i szczodrość.



https://pomagam.pl/hobby

0 komentarze:

Prześlij komentarz