ZBIÓRKA NA SPRZĘT

1

Minis Art Studio || Farby #1

   Szybki wpisik informacyjny. Przyszła nowa dostawa farbek! Tym razem zakupy podyktowane były wyprzedażą farbek od Army Painter na Vanaheim.pl
Nie wiem czemu bardzo wielu sprzedawców albo w ogóle nie chce ich mieć w swoim asortymencie, alb z czasem po prostu rezygnują.
Ja wiem, że farbki Army Painter nie są najdoskonalsze, w zasadzie są najsłabsze ze wszystkich dostępnych na naszym rynku. Ale nie są też aż tak tragiczne. Znam wielu zawodowców, którzy używają tylko AP. Zaletami jest bardzo bogata gama kolorów i niska cena. Wadami, są bardzo różna gęstość i czasami bardzo słabe krycie. I tyle.Mam zatem nadzieję, e jedank koledzy z mojego ulubionego sklepu jednak odnowią ofertę. Proszę! :)
Ja zakupiłam, za śmieszną cenę 6.80,- sześć farbek. Wzięłam wszystkie których nie miałam. Muszę przyznać, że całkiem ładne kolory:




 Jeśli chcecie, to trzy pierwsze są jeszcze dostępne! oto link:  http://vanaheim.pl/pl/1256-farby-ap-warpaints

Są tam jeszcze dwa bardzo fajne kolorki, ale je już mam.

To tyle jeśli chodzi  o najnowszą dostawę.
A już w następnym wpisie o farbkach, przedstawię Wam kilka z mojej kolekcji, w formie recenzji. 

1 komentarze:

Drevni Kocurek ^^

Wielcy artyści używali nawet darmowych "farbek " i im konsystencja nie przeszkadzala, byli ponad to :P

Prześlij komentarz