ZBIÓRKA NA SPRZĘT

0

Szkielet i wyjaśnienie zbiórki,

   Jak się wczoraj dobrałam do malowania tak przestać nie mogłam :D Efektem jest, ten oto szkielet.










Podstawka, będzie dopasowana do terenu makiety.


Na rocznicę od Elfika dostałam troszkę części warsztatu modelarskiego z HobbyZone.Brakuje mi już tylko dwóch elementów by mieć kompletny zestaw. Ale i tak, to co dostałam niesamowicie pomaga mi w organizacji przestrzeni pracy. Dziękuję Elfiku, to wymarzony prezent, który bardzo mi pomaga. Tak w zasadzie to już mam wszystko czego mi potrzeba. Metalowa linijka kontowa i pistolet do kleju na gorąco, to takie w zadzie drobiazgi nie najwyżej wagi. Oczywiście pisząc wszystko, mam na myśli wszystko poza rzeczami ze zbiórki https://pomagam.pl/hobby ... Strasznie mi smutno, bo stoi ona w miejscu... :( Poza wpłatą od kochanej Lilianny, nikt więcej nie zainteresował się wpłatą. Dziwne trochę, bo udostępnień mam sporo. Smutno też się robi jak się czyta, że Ostatnia Puszka Pana Prezydenta zebrała ileśtam milionów. Tak samo jak zbiórka na Pensje dla nauczycieli z pojedynczymi wpłatami po 150,000 zł! I ja wcale nie twierdzę, że ja bardziej potrzebuję, wręcz przeciwnie. Ale ja zbieram 1000 zł! I to jeszcze daje nagrody warte (jak by się chciało tak po prostu kupić) warte 100 -150 zł. uważam więc, że deal jest dobry. 3 najwyższe wpłaty , wiec całkowita pula nagród w zbiórce sięga 450 zł! To prawie połowa całej zbiórki! 
Dodatkowo, to, ze ja dostanę ten sprzęt, to jest tak naprawdę w kontrybucji dla całej społeczności, graczy. Wejdźcie na Allegro, czy inny portal aukcyjny. Zobaczcie jak wiele jest makiet do kupienia. A już makiety np do D&D 5ed? Nic! Ja mam w planie tworzyć (między innymi) makiety dostosowane do zasad i wymogów D&D 5 ed.  Do tego, powstaną modularne budynki i lochy. Oraz modularne makiety, dopasowane tak by z kilku elementów można było ułożyć zupełnie inne scenerie. Pomysłów mam bardo wiele. Oczywiście, będzie można też złożyć zamówienie na konkretną makietę czy element terenu. Nie ma problemu. 
No tak, ale bez sprzętu ze zbiórki, to są tylko plany. Dlatego bardzo Was proszę, przemyślcie jeszcze raz, czy nie warto byłoby wesprzeć mnie w tej słusznej idei? Pamiętajcie, że na Was spada tylko część kosztów. SPX foam, kosztuje np 100 za paczkę. Mode Podge, kosztuje 40 zł, żywica epoksydowa kolejne 45... Farby, spraye, gips, kleje. To wszystko jest po mojej stronie. 
Powiecie, pewnie, że ale przecież będę to potem sprzedawała. Tak, to prawda, ale na pewno nie będę sobie życzyła za to chorych kwot, które jak patrzę na ceny makiet na świecie są zaporowe. Dzięki Waszej pomocy, będę mogła tworzyć nie tylko szybciej, ale też taniej!
Każda kwota ma znaczenie! 
Z góry baaardzo Wam dziękuję. Wiem, że pomagając, będziecie musieli sobie czegoś odmówić, ale zapewniam Was, że Wasze pieniądze nie pójdą na marne.

0 komentarze:

Prześlij komentarz